MEER DAN SPORT ALLEEN

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: JO13-1 zaal team is de competitie gestart

JO13-1 zaal team is de competitie gestart 1 jaar 4 maanden geleden #348

JO13-1 in de zaal, het zou zomaar kunnen dat we binnenkort JO15-2 worden, maar de KNVB is er nog steeds niet uit. Na vanavond is wel duidelijk waarom we het liefste in JO13 blijven spelen. We hebben namelijk verloren. Maar heel gek is dat ook weer niet.

Het spelletje zaalvoetbal is namelijk zoveel intensievere als veldvoetbal. Daarnaast hadden wij GEEN wissels en onze ook in het Geel/Zwart spelende tegenstander had er maar liefst 4. Dat was het wezenlijke verschil vanavond, ik heb op het veld wel eens rode koppies gezien omdat ze hard gewerkt hebben, maar vandaag zag ik KNAL rode koppies, wat hebben Bob, Bram, Wouter, Ryan en Sverre moeten buffelen. De mannen moesten zonder wissels in een best wel benauwde Deimoshal, 40 minuten lang knokken tegen Reigerboys. In de eerste 10 minuten was Koedijk zelfs de bovenliggende partij, die ook nog 2x op voorsprong kwam. Maar Reigerboys zette om de zoveel minuten 4 nieuwe veldspelers in het veld, en die bleven op die manier dus superfit, dat brak de Koedijkers uiteindelijk op.

Dan komt er ook nog eens de moeilijkheid van het spelletje zaalvoetbal bij kijken. Toch wat regels die flink verschillen van de veldregels. Dan wordt je op het veld aangeleerd om de bal met de binnenkant voet aan te nemen, en nooit met de onderkant van je voet. En wat is één van de eerste dingen die je leert in de zaal, juist...... de bal onder je voet stoppen. Das raar. We zullen dus moeten wennen. Maar dat geeft niets, want wat we al gemerkt hebben, is dat het wel ontzettend leuk is om te doen.

Trotst op deze jongens!

Ik ben benieuwd wat we kunnen presteren als we ook Rawen, Guus en Shawn er bij hebben. Dan ben ik ervan overtuigd dat we hier en daar zeker wat puntjes gaan pakken.

Tot volgende week, ik heb er nu al zin in.

Groet,

Peter

Koedijk speelde in het zwart vandaag
Bijlagen:

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.617 seconden