MEER DAN SPORT ALLEEN

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Jo13-1 zaal tegen koploper Blue Desk

Jo13-1 zaal tegen koploper Blue Desk 1 jaar 5 maanden geleden #389

Als Underdog gaat Koedijk JO13-1 zaal vandaag de strijd aan tegen ongeslagen koploper Blue Desk. Voor o.a. Guus en Wouter een bijzondere pot. Want normaal spelen ze wekelijks met de meeste jongens bij de tegenstander op het veld bij Koedijk. Vandaag staan ze tegenover elkaar. En dat geeft toch altijd een speciaal gevoel. Op het veld komen we dus 90% van deze jongens en zelfs de scheidsrechter Luca Hendriks bij Koedijk tegen.

Luca die overigens een goede wedstrijd heeft gefloten verdiend zeker complimenten. Naast Mitchell Schell die vanuit SV Koedijk de scheidsrechtercursus voor in de zaal volgt. Is Luca 1 van de 3 scheidsrechters die vanuit Blue Desk worden opgeleid. Goed dat er ook in de zaal weer wat jonge scheidsrechters bij komen.

Terug naar de wedstrijd. Zoals ik als zei gingen we als underdog de wedstrijd in. Geen angst, geen paniek. Gewoon zo goed mogelijk je best doen en proberen er zoveel mogelijk uit te halen.

En tot 10 minuten voor het einde lukte dat eigenlijk prima. Met nog 10 minuten op de klok stond het 4-2. Niet onverdienstelijk vond ik zelf. Alleen zo'n wedstrijd duurt 40 minuten en geen 30. De laatste 10 minuten moet je dus ook gewoon dat blijven doen wat we hadden afgesproken. Dus in de juiste organisatie blijven spelen. Maar de hele organisatie was verdwenen en dat was voor Blue Desk de kans om dat te doen wat ze goed kunnen als je ze die ruimte geeft. Doelpunten maken.

Eindstand 10-2 en Koedijk heeft weer een wijze les geleerd. Op dat moment best even zuur voor spelers en coach, maar we moeten niet vergeten dat we nog steeds groentjes zijn in de zaal.

Al met al tevreden over eerste 30 minuten. We worden iedere week beter.

Groet,

Peter

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

Laatst bewerkt: door info@kommas.nl.
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.287 seconden