MEER DAN SPORT ALLEEN

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: JO13-2 Ontwikkeling gaat door

JO13-2 Ontwikkeling gaat door 1 jaar 3 maanden geleden #357

Na deze week veel getraind te hebben op hetgene wat de afgelopen periode niet zo lekker ging was ik benieuwd of de mannen het vandaag zouden laten zien wat ze geleerd hadden.

Vandaag mochten we tegen de koploper (19 voor en 0 tegen uit 2 wedstrijden)

De mannen wisten dit allemaal ook al voor de wedstrijd dus er was bekend dat het een zware pot zou worden..
En dan bleek ook .......

een rustige warming up (het was weer geweldig voetbalweer met een heerlijk zonnetje) daarna werd er per linie uitgelegd wat er verwacht werd en knallen

Helaas miste we vandaag Jamie die ziek was ,maar Kevin S was er weer na een paar ziektedagen en Lorenzo ging het ook weer proberen na een paar dagen rust.

Al met al ging het voorvarend ... hier en daar een speldeprikje aan beide kanten maar er werd leuk gespeeld.
Toen was daar na een minuut of wat een kans voor hugo Boys ... Schot op doel .... Thomas vliegt ..... tikt de bal aan .... redding :) ..... maar Bram liep mee voor het geval de bal afviel .... en raakte de bal aan ... 1-0 Hugo Boys.

Ok kop omhoog en gaan ....... en wederom werden de mannen niet weggespeeld .......... en krijgen ze een paar kansen die helaas niet verzilverd werden.
Vorige weken kregen we veel doelpunten uit 1 op 1 tegen de keeper na een steekbal vanuit het middenveld. Dit was de 1ste helft goed onder controle op 1 keer na .... en je raad het al daaruit werd gescoord .. 2-0

Rust

Wederom de standaard vragen in de kleedkamer "wat ging er goed " & "wat kon er beter"
De mannen gaven de antwoorden en zouden het laten zien de 2de helft.
Ondertussen zat Lorenzo weer op de bank met dezelfde blessure en mocht alleen nog de laatste paar minuten mee doen. Jesse zat naast hem als wissel

De 2de helft stond Thomas op doel ..... Bram rechtsachter , Thom pakte de spits, Jarne hield het daarachter dicht en (OUD Keeper) Tristan stond linksachter.
Op het midddeneld verdeelde Kevin W het spel , Jake en Joel stonden op aan de zijkanten
Voorin zorgde Kevin S , Owen en Sven voor de aanvallen

de 2de helft .... veel strijd , inzet , driehoekjes , poortjes , trucjes , voorzetten etc ...... alleen mochten we niet scoren. Het maakt niet uit wat we deden maar de bal mocht er niet in ....
Helaas bij de tegenpartij wel ...... een overtreding op een speler van ons ... een verplichte wissel in de verdediging ..... en Bam meteen een doelpunt .....

Ondanks dat bleven de mannen knokken om dat 1ste tegendoelpunt te maken ... maar er werd nog een keer gescoort door de tegenstander ... eindstand 4-0 voor Hugo Boys

Dan zou je als coach ontevreden moeten zijn werd mij gevraagd ..... maar nee dat was ik niet
Na de wedstrijd gaan we altijd de kleedkamer in voor een korte nabespreking.
De jongens gaven aan wat ik dacht ..

we speelde beter als vorige week , we kregen niet veel kansen tegen , er werd niet gezeurd , er waren driehoekjes , er was strijd en inzet , er werd teruggespeeld naar de keeper, we kwamen in de bal etc.

Aangezien ik begin van het seizoen al aangaf dat ik wilde gaan voor ontwikkeling was ik ook heel blij om te zien dat het getraind ook zichtbaar was in de wedstrijd en een ieder een stapje beter wordt

Vandaar dat de mannen ook wel balend van de verliespartij de kleedkamer uitgingen , maar wel trots waren op het spel van hunzelf en het team

Volgende week mogen ze weer knallen en gaan we weer een stapje beter spelen ;)
Bijlagen:

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.239 seconden