MEER DAN SPORT ALLEEN

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: JO13-2 - Reigerboys ... Hattrick Hero

JO13-2 - Reigerboys ... Hattrick Hero 1 jaar 5 maanden geleden #379

Vandaag mochten de mannen aantreden tegen de NR 2 op dat moment. Reigerboys JO13-3

nu eerst een klein stukje voorkennis ......

Afgelopen maandag was het een serieuze top training en woensdag was de training een heel stuk minder.
Hierdoor zijn we woensdag eerder gestopt en hebben we overlegd wat de mannen dit seizoen nu echt wilde bereiken.
Na al deze kennis zijn we nu een andere weg ingeslagen t.o.v. wisselen en diverse ander zaken.

Aangezien Reigerboys in het geel speelde moesten wij in reserve shirts spelen. Gelukkig konden we deze lenen van Peter Kommas waardoor de mannen in het zwart konden spelen in plaats van de andere koedijk eigen reserve shirts.

Helaas kregen we in de ochtend een ziekmelding van Jarne en viel Jake in bij een ander team waardoor we met 11 man zouden starten. Gelukkig liep de wedstrijd voor ons iets uit en starten we iets later waardoor Jake er was en wij met 12 man starten.
In de kleedkamer besproken wat we ik wilde zien en dat ik mij niet met de wedstrijd zou bemoeien.

De scheidsrechter van deze wedstrijd was Jordy Steeman.

Over de 1ste helft kan ik kort zijn .... het was niet wat we ervan hoopten .... met de rust stond het 0-4

Dan de rust ...aangezien de mannen een bepaalde richting op willen was de teambespreking ook anders.
De nadruk werd gelegd op bepaalde pijnpunten (man houden, doorzetten,inzet,strak passen etc.)
Koppies omhoog en dan gaan ..........

0-5 .... binnen een minuut of 5 was er een miscommunicatie en werd er door reigerboys gescoort .....
wat gebabbel onderling .......... Jake (Linksvoor) en Joël (linkshalf) hadden gewisseld van plek en met succes ....
Na de 0-5 werd er door riegerboys niet meer gescoord .... wel werd het spel feller en werden de handjes goed gebruikt ....

Zoals al vaker gezegd .... waar de tegenstander de handjes gebruikt blijft koedijk vaak (TE) lief .....
Maar we hadden er in de training al extra aandacht aan gegeven aangezien zij dit seizoen al vaker te lief waren en dat wierp nu zijn vruchten af ....
Duels werden niet uit de weg gegaan, er werd gevochten voor de bal , lichte overtredingen gemaakt ... eindelijk echt strijd op het veld.
Dit resulteerde in kansen, beter spel , driehoekjes en 3 doelpunten waardoor de stand 3-5 werd.
Alle 3 de goals werden gemaakt door Joël.

Thomas,Bram,Thom,Jesse,Tristan,Kevin,Sven,Lorenzo,Owen,Jamie,Jake en Joel hebben laten zien hoe je als team moet strijden voor een wedstrijd ook al sta je met 0-5 achter .....

Zeker aan de hand van de 2de helft kan er weer verder ontwikkeld worden door de mannen.
Ondanks de verlies partij haalde een ieder er wel iets uit om aan te werken en wat er goed ging.

Maandag gaan we weer door met de mannen om ze weer een stapje beter te maken

Alleen nu nog een oplossing zoeken voor het 1ste helft syndroom :P

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.294 seconden