MEER DAN SPORT ALLEEN

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: JO13-2 vs JO13-3

JO13-2 vs JO13-3 1 jaar 1 maand geleden #403

Begin van het seizoen was er een oefenwedstrijd tussen deze 2 teams die eindigde in een uitslag van 8-1 voor de JO13-2.
Aangezien beide teams zich vooral richten op ontwikkelen kwam de vraag om nogmaals een keer officieel te oefenen ipv af en toe op de training.

Zo gezegd zo gedaan en hier een klein verslagje

Afgelopen woensdag 30-11 was het zover.
Beide teams waren compleet en waren klaar voor de strijd.
Tevens waren de selectietrainers uitgenodigd om te kijken hoe de mannen ervoor stonden.

De scheidsrechter van vandaag was Jordy :) (thanks!!)

Het was prachtig voetbal weer en de mannen begonnen hoopvol van start van beide kanten.
in het begin was het aftasten maar daarna had de JO13-2 het meeste balbezit en kansen.
Dit was tevens ook in de ruststand te zien 0-3 (Goals Sven (jarne assist) , Owen en Jamie)

In de rust had Peter K. blijkbaar de puntjes op de I gezet want het was de JO13-3 die als 1ste scoorde namelijk Cas vanuit een corner genomen door Ryan. Of was het toch omdat de geblesseerde Valentijn er was om zijn team aan te moedigen ???
Aangezien de JO13-2 mannen dit al eerder hadden meegemaakt ging even het gas erop en scoorde Owen en Sven snel weer tegen (5-1)
Daarna speelde de Jo13-3 weer goed de mannen uit en daar was wederom Cas die de 2de goal maakte (5-2)
Daarna was het de andere (veel scorende) Spits Joel die de eindstand maakte naar 6-2

Waar het vorige keer 8-1 was, werd het nu 6-2.

Kijkend als coach naar de andere partij zie je wel een vooruitgang bij deze mannen die zeker na de wintertop hoge ogen zullen gaan gooien in de competitie

Kijkend naar mijn eigen team ... hebben de mannen goed gespeeld , was de 2de helft ondanks de tegendoelpunten beter dan de 1ste helft ivm positie spel en kansen .... ik ben tevreden .....

Jo13-3 bedankt voor de oefenwedstrijd

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

Laatst bewerkt: door dmjvansteeg.
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.210 seconden