MEER DAN SPORT ALLEEN

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: JO13-3 wint wel, maar zonder overtuigend voetbal

JO13-3 wint wel, maar zonder overtuigend voetbal 1 jaar 2 maanden geleden #375

Onderschatting is het woord van de dag! Hoewel je ze als coach er nog op aanspreekt voor de wedstrijd, staan de koppies toch op de onderschattingsstand. Aan alles is te zien dat ze het idee hebben dat deze hindernis met gemak te nemen is. In de voorbereiding is deze tegenstander met grote cijfers weggespeeld.

Als coach en toeschouwers zien we dan tijdens deze bekerwedstrijd, slap spel, slordige passes, en missen we alles wat de afgelopen weken zo mooi ging op het veld. Zelfs het positiespel tijdens de warmingup vansaag is nog nooit zo goed gegaan.

AFC'34 komt dan ook op voorsprong door een snelle uitbraak. En Koedijk heeft wel kansen maar die worden niet benut. Tot die ene corner waarbij Rick de bal achter de keeper kan koppen. Ruststand 1-1 alles behalve de ruststand waar ik aan had kunnen denken voor de wedstrijd.

In de kleedkamer dan ook maar even duidelijk mijn ongenoegen geuit. We proberen altijd positief te zijn, maar soms.....

De 2de helft lijkt wat beter van start te gaan, even zie ik dat voetballend vermogen waar we de afgelopen weken mee speelden. Maar toch zakte het weer wat in naarmate de wedstrijd vorderde. En dat was zonde, wel kwamen we snel op 2-1 maar een prachtig schot van een AFC'er zorgde meteen weer voor een 2-2 stand. Toch kwam Koedijk sterker in de wedstrijd en AFC'34 liet bij de 4-2 de kopjes wat hangen.

Uiteindelijke eindstand was 7-2 voor onze geel/zwarte (oh nee vandaag spelend in het zwart) mannen.

Volgende week staat de koploper in de competitie op het programma, DTS. Ik hoop dat we er dan weer wel zo scherp als een mes ingaan.

Tot volgende week.

Peter.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.218 seconden