MEER DAN SPORT ALLEEN

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: JO13-3 neemt 3 punten mee uit Warmenhuizen

JO13-3 neemt 3 punten mee uit Warmenhuizen 1 jaar 2 maanden geleden #383

Vroeg in de ochtend op internet kijken of de wedstrijden van vandaag bij VIOS-W doorgaan. VIOS-W heeft namelijk alleen maar grasvelden en met alle regen die gevallen is, is afgelasting niet ondenkbaar. Maar er werd gelukkig niets afgelast, dus er gaat weer gevoetbald worden door de mannen van JO13-3.

Een prima grasveld gelegen voor de hoofdtribune, is het strijdveld. En ook het publiek heeft met deze weersomstandigheden niets te klagen. Nu nog een leuke wedstrijd.

Djavayro is vandaag niet aanwezig, en zo gaan we met 14 man de strijd aan tegen de zwart/rode strijders van VIOS-W JO13-3. We starten in ieder geval beter als vorige week. Koedijk houdt de aanvallen van VIOS-W tegen en schuift langzaam maar zeker naar voren. De eerste beste kansen zijn weliswaar voor VIOS-W, maar Koedijk houdt prima stand. En blijft in balbezit lekker voetballen. Enkele wisselingen vandaag in de opstelling, zo staat Mike weer op zijn favoriete plek in de verdediging. Een plek waar hij in het begin van het seizoen van mij nog niet mocht staan, ik wilde eerst wat verbeteringen zien. Vorige week had hij even de kans om te bewijzen dat hij er aan toe was, en vandaag heeft hij absoluut laten zien er helemaal klaar voor te zijn. Hij speelde een topwedstrijd.

Justin werd ter gelegenheid hiervan verplaatst van linksachter naar linksvoor en werd de uitblinker van de wedstrijd, door 2 doelpunten te maken. In iedere helft 1. Ook hij leverde daarmee een topprestatie. Tygo die sinds zijn overstap naar ons team nog niet gescoord had tijdens een wedstrijd, wist vandaag ook weer te scoren. Een mooi doelpunt.

Cas zijn vader had al voorspeld dat hij vandaag weer eens zou gaan scoren en die voorspelling kwam nog uit ook. Het wordt tijd dat ik eens met zijn vader ga praten over andere voorspellingen. :whistle:

Zo werden er vandaag 4 doelpunten gemaakt door Koedijk tegen 1 doelpunt van VIOS-W en was de winst binnen. Het klinkt nu echter alsof het een gemakkelijke wedstrijd was, maar dat was het zeker niet.

En uiteraard konden de eerder genoemde spelers dit allemaal niet realiseren zonder medewerking van de totale spelersgroep. Er werd goed gevoetbald, met leuke combinaties en hard werken. Toch wil ik vandaag nog even Carlos extra benoemen, als rechtsvoor was het in het begin enorm wennen voor hem, aan het grote veld, de vaak grotere spelers (hij is zelf nog niet zo groot) en het vele lopen wat je moet doen op zo'n groot veld. Vandaag liet hij echter zien dat hij continue bezig is met zichzelf te verbeteren. Hij won bijna alle duels, ook tegen de grotere tegenstanders, deed bij iedere aanval goed mee, en was zelfs verdedigend ook aanwezig. Trots om te zien dat hij in zijn spel zo aan het groeien is. Hij, ik en alle supporters zijn alleen wachtende op zijn eerste doelpunt, want dat is hem helaas nog niet gelukt. Maar koppie op houden, hij gaat binnenkort vallen. Wellicht volgende week als we tegen de hekkensluiter JVC spelen.

Ik heb vandaag weer van jullie genoten mannen. Op naar volgende week zaterdag.

Groet,

Peter

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.235 seconden