MEER DAN SPORT ALLEEN

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: JO13-3 verschalkt hekkensluiter ook met extra vers

JO13-3 verschalkt hekkensluiter ook met extra vers 1 jaar 2 maanden geleden #392

Tis weer voorbij die mooie zaterdag.......

De eerste koude voetbaldag van dit najaar, maar zeker niet te koud om te voetballen. En zodoende moet ook Koedijk JO13-3 vandaag weer aantreden. Zonder Tygo die een weekendje in CentreParks zit maar de overige 14 toppers zijn er weer allemaal. Fris en fruitig, enkele hebben al een wedstrijd als scheidsrechter erop zitten. 2 hebben er al ingevallen bij JO13-4 en dus is de helft al warm gedraaid.

Tegenstander van vandaag is JVC. JVC heeft maar liefst 81 tegendoelpunten en 1 doelpunt zelf kunnen maken. Als ze met hun eigen spelers hadden gekomen hadden we daar gezien het wedstrijdverloop nog 20 aan toe kunnen voegen. Echter werd ik donderdag gebeld, ze hebben tekort spelers en gaan nog op zoek naar JO11 spelers maar weten niet of dat gaat lukken.

Met de informatie van de ranglijst in mijn achterhoofd roep ik snel, anders nemen jullie maar een paar JO15 spelers mee. Ik vind een voetbalwedstrijd het leukste als er wat tegenstand is. En 20-0 winnen, wat is daar nou aan?

En zo konden we gewoon lekker voetballen, JVC had 3 JO15 spelers meegenomen en waren duidelijk wat sterker, sneller en beter dan hun teamgenoten. Met een bijzonder snelle spits erbij was er dus evengoed werk aan de winkel voor onze mannen.

Toch is het Koedijk die gewoon sterk speelt en laat zien dat je ook die 3 JO15 mannen niet te hoeven vrezen. Ze zijn alleen maar groter, dan moet je wat harder het duel in gaan, met name Valentijn liet zien dat je als eerste jaars, helemaal niet bang hoeft te zijn voor die gasten. En Thijs stond ook als een beer te keepen, maakte zijn doel goed klein en wist een aantal doorbraken van ze goed te voorkomen.

Ik ga er vandaag niet een al te lang verhaal van maken, we hebben een leuke wedstrijd kunnen zien, waarin we alleen de laatste minuten nog even te gemakkelijk doelpunten weggaven. Maar de strijd was toen al gestreden.

De einduitslag 9-4 winst voor Koedijk. En het leuke was dat ook de mannen en meiden van JVC met een lach op hun gezicht het veld afliepen. Ook al waren die invallers de beslissende factor daarin,  ze hadden tenslotte toch maar liefst 4x gescoord, hoe leuk is dat voor ze!

Volgende week staat de bekerwedstrijd tegen Castricum op het programma. Hoewel dat meer als oefenwedstrijd geldt, want Egmondia zal zich niet laten verassen door AFC'34 vermoed ik. En er gaat er maar 1 door.

Tot volgende week,

Groet,

Peter

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

Laatst bewerkt: door info@kommas.nl.
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.216 seconden