MEER DAN SPORT ALLEEN

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Monsterscore wedstrijd JO13-3, hattrick Milan vB

Monsterscore wedstrijd JO13-3, hattrick Milan vB 1 jaar 4 maanden geleden #404

Vandaag de laatste wedstrijd van het najaarsseizoen voor Koedijk JO13-3 tegenstander Vrone.

De inschatting vooraf was winst, in welke opstelling dan ook. Dus tijd om mijn verantwoordelijkheid eens bij iemand anders te leggen. Aanvoerder Olaf mocht de opstelling maken, en aan de mannen uitleggen waarom hij voor deze opstelling heeft gekozen.

Ik hou het vandaag kort, Koedijk was 2 maatjes te groot voor de groen/zwarten uit Sint Pancras. In de eerste helft werd het 0-6, waarbij het met speels gemak zelfs al 0-15 had kunnen zijn als ze de kansen afgemaakt hadden. Maar goed, niet getreurd we hebben nog een helft. In de 2e helft hebben we keeper Thijs in de spits gezet, en Nick in het doel. En warempel het manneke heeft nog gescoord ook.... GEWELDIG GEVOEL zoals hij het zelf na afloop van de wedstrijd omschreef.

Nog 1 kleine opmerking. We hebben er 14 wedstrijden en 73 doelpunten op moeten wachten. Maar in de laatste minuut, het laatste doelpunt van de laatste wedstrijd was het toch raak, eindelijk had onze topper Carlos zijn competitiedoelpunt te pakken. SUPER!

Al met al een leuke seizoenshelft gehad, nu op naar het voorjaar. Nog even trainen, hopelijk nog wat oefenen en dan kunnen we weer. Trots op mijn mannen, en genoten van de afgelopen maanden.

Bijlagen:

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

Laatst bewerkt: door info@kommas.nl.
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.317 seconden