MEER DAN SPORT ALLEEN

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Niet scherp Koedijk JO13-3 kan LSVV niet bedwingen

Niet scherp Koedijk JO13-3 kan LSVV niet bedwingen 11 maanden 1 week geleden #416

Gelukkig het is weer zaterdag, we mogen weer de velden op. Zo ook Koedijk JO13-3 na de winstpartij tegen Vitesse'22 was ik volop in verwachting van een leuke en gelijkwaardige wedstrijd tegen LSVV JO13-2. Helaas moesten we Nick en Djavayro missen vandaag. Tijdens het positiespel van de warming-up viel me al iets op, niet iedereen was scherp, ik had het idee dat sommige jongens nog dachten in bed te liggen. Met actief coachen geprobeerd om de scherpte erin te krijgen, maar het spel ging niet van harte. Even terug de kleedkamer in en hopen dat ik ze nog even wakker kon schudden.

Helaas liet de wedstrijd precies zien waar ik bang voor was. Koedijk was alles behalve scherp. Niet snel genoeg, slechte passes, niet opbouwen maar lange ballen van achteruit? Daar trainen we toch niet op? Binnen 2 minuten stond er al 0-1 op het scorebord. Kom op mannen, ik weet dat jullie veel beter kunnen! Maar het wedstrijdverloop maakte duidelijk dat het er niet in zat vandaag. En als we dan ook nog eens de kansen, en er zaten echt hele goeie bij, zelf niet afmaken, dan wordt het bijzonder moeilijk. De rust in met een 0-3 achterstand.

De 2e helft werd het iets beter, de felheid was meer aanwezig, het ging allemaal iets beter. Maar tegen deze tegenstander was 'iets' vandaag helaas niet goed genoeg. LSVV wist ook in de 2e helft 3 doelpunten te maken en daarmee kwam de eindstand op 0-6. Helaas hebben we als team vandaag niet kunnen laten zien wat we wel in ons hebben. Jammer! Komende week scherp trainen, volgende week wacht Kolping Boys op ons een tegenstander die we ook in het najaar hadden, we speelden toen 1-1. Wat gaat het nu worden? Ik laat het je volgende week weer weten.

Fijn weekend verder.

Groet,

Peter

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.225 seconden