MEER DAN SPORT ALLEEN

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Eerste punt is binnen........

Eerste punt is binnen........ 1 jaar 4 maanden geleden #399

• Rilana
  • Rilana's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Ontvangen bedankjes 1
Onze handbalsters en handballer van de E1 en E2 hebben vandaag allebei zwaar bevochten wedstrijden gespeeld.
I.v.m sinterklaas feesten waren er een paar afzeggingen. En moesten ze allebei voor het eerst, tegelijk, op een zaterdag handballen...pfff. Normaal gesproken spelen ze op zondag maar het kan wel eens voorkomen dat ze uit op een zaterdag moeten spelen.
De E2 was exact compleet met 6 spelers( zonder wissels) en moesten zij het opnemen tegen Tornado E2 (HHW). En wat ik gehoord heb van de ouders was het SUPER Spannend.....Gelukkig ...Eindstand 4-4 . En werd er getrakteerd op een ijsje....

De E1 moest uit naar Zwaag met -1 speler.....wedstrijd verplaatsen lukte niet i.v.m zaalhuur. Oke ...dan met 5 spelers er naar toe...of toch niet. We mogen van NHV een aspirant lid aanmelden die voor 2 maanden mag invallen. Actie voor Marleen en mij persoon .... Sam van Etten.. (Broertje van onze DBJ Keepster).. Keeper van de JO 12-1 kent de handbal regels omdat hij vroeger regelmatig meeging om naar zijn zus te kijken. Sam wilden heel graag een keer meedoen. Dit was onze kans. Sam is na zijn voetbalwedstrijd samen met zijn moeder bij mij in de auto gesprongen om mee te spelen in Zwaag met de E1. We waren net op tijd en Sam ging de eerste helft op doel en de tweede helft handballen. De E1 heeft ook zonder wissels een zwaar bevochten goede wedstrijd gespeeld.

Helaas... in de laatste minuut werd er door Westfriezen het winnende doelpunt gescoord.
Sam bedankt voor het meedoen...redder in nood ..en wat was je goed...Gewoon even een sprongschot maken ...resultaat ...een doelpunt...Topper!!

Ouders hebben dit weekend weer Super genoten van hun sportende kids.

Wil jij ook een keer meetrainen en ben je tussen de 7 en 12 jaar oud. Kom dan op woensdagmiddag van 15:30 tot 16:30 naar de Rietschoot te Koedijk of wil je eerst informatie.
Mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Bijlagen:

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.369 seconden