MEER DAN SPORT ALLEEN

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: KOEDIJK O17-1 ( B-1 ) BELEEFD GOEDE COMPETITIE STA

KOEDIJK O17-1 ( B-1 ) BELEEFD GOEDE COMPETITIE STA 1 jaar 9 maanden geleden #347

Het blijft ff wennen voorlopig dat we het niet meer gaan hebben over de B-1, maar over JO17-1 ….. in mijn ogen een zinloze aanpassingen van ons alom geprezen KNVB. Maar goed, we moeten het ermee doen.
De oplettende lezers zullen weten dat ik vorig seizoen nog wel eens een verslag wilde schrijven over onze toenmalige “ C-1 “. Een team wat kampioen is geworden en de finale van de KNVB beker wist te behalen. Met uitzondering van de 3 mannen die achter gebleven zijn in de C jeugd is er eindelijk besloten om dit team in z’n geheel bij elkaar te houden en ze om te dopen tot het team “ JO17-1 “ oftewel …. De B-1. Dit alles aangevuld met een paar toppers die zijn achtergebleven vanuit de B pupillen van vorig jaar.
Vanwege de fantastische planning van de KNVB hebben deze heren de beker wedstrijden al moeten spelen ( zoals zo veel teams overigens ) terwijl er nog een half team op vakantie was. Resultaat ….. uitschakeling in de beker. Waar ik overigens niet mee wil zeggen dat ze het wel even gehaald hadden als de afwezige erbij waren geweest, want de invallers ( veelal uit de huidige C-1 ) hebben het werkelijk fantastisch gedaan.
Ik denk dat we reëel moeten blijven en ons moeten beseffen dat onze huidige JO17-1 team bestaat uit 85 % eerste jaars B pupillen en dus simpelweg veel moeten leren dit jaar en het hoogst haalbare er uit zullen moeten gaan halen. Hier kunnen we vervolgens wellicht volgend seizoen de vruchten van plukken.
De eerste competitie wedstrijd van onze mannen was uit tegen LSVV JO17-1. Opzich op papier denk ik geen verkeerde tegenstander om tegen te moeten beginnen. LSVV is in mijn ogen een club die veelal de lange bal hanteert en weinig te doen heeft met het echte voetbal spelletje. Uiteraard is dit slechts mijn mening en niet gebaseerd op keiharde feiten.
Wat wel erg vervelend was, was het feit dat ik deze wedstrijd mee moest beleven via whatsapp, aangezien mijn werkgever verlangde dat ik aldaar aanwezig moest zijn.
Gelukkig heb ik een hele lieve vrouw die mij over elke bijzonderheid op de hoogte houd via whatsapp 
Als ik de verhalen achteraf moet geloven, en die geloof ik, hebben onze mannen een keurige wedstrijd gespeeld en werd tegenstander LSVV met regelmaat de wil opgelegd.
De uiteindelijke eindstand was dan ook 0-4 in het voordeel van onze gladiatoren !!!
Ik zeg maar zo “ een goed begin is het halve werk “. Na de allereerste wedstrijd in ieder geval al van die hatelijke “ 0 “ af en genoeg potentie om nog een heleboel punten bij elkaar te gaan sprokkelen.
Gaan we kampioen worden ??? Als je het mij vraagt zal ik eerlijk antwoorden dat dit waarschijnlijk NIET tot de mogelijkheden behoort. Echter denk ik wel dat er genoeg motivatie, geloof en inspanning aanwezig is om elke wedstrijd weer aan te vangen met het geloof dat we deze kunnen gaan winnen.
Voor nu wil ik in ieder geval nog even van de gelegenheid gebruik maken om trainer Mo, van harte welkom te heten bij de club en bij dit team. Ik ben ervan overtuigd dat hij samen met Raimondo ( die geen vreemde is voor deze ploeg ) het maximaal haalbare uit dit team weet te halen.
Ik heb er in ieder geval weer reuze veel zin in en kan niet wachten totdat ik komend weekend weer langs het veld mag staan gedurende de eerste thuis wedstrijd van deze competitie tegen “ de Rijp JO17-1 “.

Met zeer vriendelijke sportgroet,

Een enthousiaste, zin in het komend seizoen hebbende vader en supporter van SV Koedijk B-1 ….. uuuuuhhhh …. SV Koedijk JO17-1

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.291 seconden