MEER DAN SPORT ALLEEN

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: JO13-3 2e in bekerpoulefase, of nog een wonder..?

JO13-3 2e in bekerpoulefase, of nog een wonder..? 1 jaar 6 maanden geleden #395

Tegen Egmondia werd 3-2 verloren. Afc'34 werd met 7-2 aan de kant gezet, en ook vandaag was Castricum geen partij en werd er met 6-1 gewonnen.
Afc'34 zal flink moeten stunten tegen Egmondia om Koedijk in het zadel te helpen. De verwachting is echter dat dit niet gaat gebeuren en dus hebben we onze uitschakeling in de beker al voor lief genomen. We zullen het echter pas over een tijdje weten, want de wedstrijd van onze poulegenoten was vandaag afgelast.

Dat betekent dat we vandaag jongens eens op andere posities kunnen laten spelen, best wel eens leuk om in de spits te staan als je altijd laatste man bent.

Toch beginnen we met een normale opstelling moeizaam aan de wedstrjjd. Het veld wordt erg klein gehouden, de bal niet in de voeten gespeeld, en geen druk op de keeper gegeven terwijl die bijna iedere bal van zijn handen liet afglippen.

Ook is het achterin wat onrustig en zo gebeurd het zelfs dat er 1 bal achter onze keeper Rick terecht komt. Rick staat normaal bij ons als veldspeler op het veld. Echter was Thijs vannacht ziek geworden en meldde zich af vanochtend. Rick stond echter prima te keepen en dat ene doelpunt van Castricum was de enige die hij achter zich zag belanden.

De 1-1 komt vervolgens via een schot van Tygo op een tegenstandster, die ketst af, en dat maakt dat de keeper van Castricum kansloos achter bleef. 2 doelpunten van Castricum en toch 1-1.

Voor de rust wist Ryan echter nog de stand in ons voordeel te zetten.

In de rust de punten besproken die beter moesten en ik verwachte een 8-1 overwinning. Hoewel we bleven steken op 6-1 natuurlijk toch een tevreden coach. Want de 2e helft werd de helft van de probeersels. Zo stond onze laatste man Björn in de spits. Onze linksback Valentijn op rechtsvoor etc etc..... en toch werd er nog steeds leuk gevoetbald en had Björn zelfs een zeer goede kans om te scoren.

In de 2e helft werden de kansen benut door:
3-1 Cas
4-1 Ryan
5-1 Olaf
6-1 Olaf

Een goede prestatie van Olaf als je bedenkt dat hij net 2 dagen ziek op bed heeft gelegen en nog steeds niet helemaal fit was.
Maar het belangrijkste is dat we ook vandaag weer een goede teamprestatie hebben neergezet.

De komende week ga ik lekker in Duitsland van mijn rust genieten en krijgen de mannen top-trainingen van onze toptrainer Raimondo Palmas. Maak jullie borst maar nat :-)

Tot volgende week zaterdag!

Groet,

Peter

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.294 seconden