MEER DAN SPORT ALLEEN

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: De kop is eraf....

De kop is eraf.... 1 jaar 7 maanden geleden #381

• Rilana
  • Rilana's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Ontvangen bedankjes 1

Wat een geweldige groep kinderen en ouders van de net begonnen E-jeugd handbal bij SV Koedijk.
Zondag 23 oktober was het zover ....hun eerste wedstrijd handbal.
Zowel de E1 als de E2 speelden thuis, s'morgens in de sporthal Alkmaar Noord.
De eerste wedstrijd : E2 speelden tegen Lacom'91, een team wat al langer met elkaar handbalt. Winnen was niet onze doelstelling maar PLEZIER.
En dat lukte...ondanks dat E2 de wedstrijd verloren met wel 21-0... bleven ze lachen en waren ze super trots op hun zelf. Ook de ouders waren trots op hun kinderen.

De E1 moest daarna ...en wel tegen het Handbal dorp VOLENDAM. Deze wedstrijd zou nog wel eens anders kunnen gaan verlopen. Volendam speelt al iets langer met elkaar maar hadden nog geen wedstrijd gewonnen. Wat was het spannend ...deze wedstrijd is gewonnen door Volendam met 8-3...en dat werd patatjes eten in de Alkmaar Noord. Gast team Volendam gaf ons de complimenten dat wij zo vriendelijk en sportief waren. Leuk compliment voor ons ( Sv Koedijk)..
Vandaag 30 oktober de eerste uitwedstrijden.....
Als trainster, en oprichtster van de 2 nieuwe handbalteams, ga je de eerste uitwedstrijden natuurlijk mee om ze te ondersteunen. Een aantal ouders wilden graag wel even ervaren of ze misschien wel coach willen worden. Te gek.....want dat vinden de kinderen altijd erg leuk en ik zal er niet altijd bij kunnen zijn. 11:30 vertrokken we met 8 auto's naar Wervershoof D.W.O.W Zuiderzeehal ...alle zusjes, broertjes en ouders waren mee. En wat ging het goed.......deze wedstrijd heeft koedijk alle doelen bereikt...Plezier, Scoren en goed verdedigen. Uitslag 11-5 voor D.W.O.W. En dat voor de 2de wedstrijd. Super trotse trainster ...ik zie alleen maar groei in dit team...En dan ...16;00u.
De E1 vertrekt naar De Goorn (deKoggehal). Om 17:00u spelen tegen de E2 St. George ( 18:00 zomertijd... eigenlijk best wel laat voor 9-10 jarige op zondag.
Maar wat was het spannend....ook hier was het doel ..Plezier...scoren en goed verdedigen. Plezier spatte er iets minder van af ...omdat ze voelden dat ze konden winnen, Scoren ..gelukt en goed verdedigen....dat ging steeds beter. En ik moet zeggen ...wat een top keepers....Amber eerste helft ( Rust 2-1) en Zoe de tweede helft.
De eind uitslag 3-2 voor St. George. Genoten van een zeer leerzame zondag....Ik heb nu al zin in de training a.s. woensdag van 15:30-16:30u in de Rietschoot.
Bijlagen:

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

Laatst bewerkt: door Rilana. Reden: maand
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.527 seconden